PEACH EVENTS FAQ

  • Wat heb ik nodig om naar een evenement te gaan?

    Allereerst heb je een geldig ticket nodig. De ticketverkoop van onze evenementen zal (grotendeels) online plaatsvinden. We adviseren echter onze social media kanalen in de gaten te houden voor alle informatie over tickets.

    Volgens de huidige maatregelen heb je géén QR nodig op onze feesten. Dit omdat de capaciteit van onze locaties minder dan 500 mensen bedraagt.

    Je hebt op dit moment dus nodig:

    • Geldig ticket
    • Geldig legitimatiebewijs

    Zorg dat je beiden al bij de hand hebt, zodat je sneller binnen bent!

  • Wat moet ik aan de deur laten zien?

    Om bij het evenement binnen te komen heb je op dit moment het volgende nodig:

    • Een geldig ticket (geprint of op telefoon, de QR code moet goed zichtbaar zijn).
    • Een geldig ID-bewijs of paspoort.

    Hiervoor ligt de verantwoording bij jezelf. Zonder deze items kom je NIET binnen, er zal geen refund plaatsvinden.

  • Zijn er nog Corona-maatregelen op de avond zelf?

    Dit is afhankelijk van de maatregelen die op dat moment gelden. Wij zullen ten alle tijden de opgelegde maatregelen volgen. We willen je vragen hier ten alle tijden aan mee te werken.

  • Wat is de minimumleeftijd op jullie evenementen?

    De minimumleeftijd kan per locatie en per evenement verschillen. We adviseren daarom om onze social media kanalen te volgen, waar we per event de minimumleeftijd vermelden.
    Ben je op de dag van het event niet de leeftijd die minimaal nodig is om binnen te komen, dan kunnen we je helaas niet toelaten, ook niet als je een geldig ticket hebt. Er zal ook geen refund plaatsvinden.

    Voor onze vaste locaties geldt het volgende:

    • Schutters Middelburg: 18+
    • Tramzicht Domburg: 16+

    Let op: wij treden streng op tegen vervalsing van ID-kaart of paspoort. Wij dragen deze zaken over aan de politie, die dit vervolgens verder af zal handelen. Voor meer informatie: https://www.vraaghetdepolitie.nl/politiewerk-en-boetes/boetes-en-straffen/wat-is-de-straf-als-je-je-id-kaart-vervalst.html

  • Waar kan ik tickets kopen?

    Op dit moment verkopen wij (vrijwel) alleen tickets online. Het verschilt per locatie of evenement via welke ticketpartij dit gaat (onder meer Eventix en Ticketkantoor). Op onze social media kanalen (Facebook en Instagram) verwijzen wij altijd naar de juiste ticketlink.

  • Moet de naam op het ticket overeen komen met mijn naam?

    Nee. Over het algemeen geldt op onze evenementen dat je ook met het ticket van iemand anders naar binnen mag. Je kunt dus ook op jouw naam tickets voor je vrienden kopen, of een ticket van iemand overkopen. Pas wel op met overkopen van tickets; wij kunnen niets voor je betekenen als blijkt dat het ticket dat je overkoopt niet geldig is.

  • Mag ik een ticket doorverkopen?

    Ja, met enkele voorwaarden. Je mag tickets voor je vrienden kopen, of als je onverhoopt niet meer kunt je ticket doorverkopen. Het is echter niet de bedoeling dat jij extra tickets koopt om deze voor een (veel) hogere prijs door te verkopen om winst te maken. Wij treden hier hard tegen op. Mochten wij hier achter komen plaatsen we je op de zwarte lijst en zul je een jaar geen toegang krijgen tot onze evenementen op die locatie. Ook als iemand niet binnen komt met een ticket waar jouw naam op staat, wordt jij daarop afgerekend. We willen iedereen een eerlijke kans geven om aanwezig te zijn op onze evenementen.

  • Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik niet meer kan, bijvoorbeeld door Corona?

    Nee, wij doen geen refunds. Indien je een kaartje hebt gekocht en je kunt niet meer, adviseren we je om je kaartje te proberen om aan iemand anders te verkopen (tegen normale prijs). Ook als je corona hebt is het niet mogelijk geld terug te krijgen. Is er volgens jou iets mis gegaan bij ons, of heb je naar jou idee wél recht op refund, stuur ons dan een email of een DM op Instagram of Facebook.

    Indien het event niet door kan gaan of verzet wordt naar een andere datum, dan is het wél mogelijk om een refund aan te vragen. In sommige gevallen zullen wij ervoor kiezen om alle tickets automatisch terug te betalen, indien bijvoorbeeld het event niet door kan gaan en ook in de toekomst niet meer plaats zal vinden. We adviseren om onze socials in de gaten te houden voor updates over events en tickets.

  • Hoe zit het met foto's op jullie evenementen?

    Op vrijwel ieder evenement van ons worden foto’s gemaakt. Als je een evenement van ons bezoekt accepteer je het risico tot publicatie van een foto. Na plaatsing kan een verzoek tot verwijdering ingediend worden via onze Facebookchat. Wil je wel graag op de foto en vind je hem gaaf? Deel hem dan vooral op je socials en vergeet ons niet te taggen!

  • Is er een dresscode op jullie evenementen?

    Nee. We vinden het fijn als je draagt waar jij je goed in voelt! Natuurlijk is het leuk als je er op en top uit ziet, ook leuk voor de foto’s! Wij adviseren wel om geen trainingspakken en petjes te dragen. De huisregels van onze locaties kunnen het dragen hiervan verbieden, waardoor de security bij de ingang je niet toe kan laten.

    Onze evenementen hebben daarnaast vaak thema’s. Uiteraard vinden wij het leuk als je hierop inspeelt met je outfit, maar dit is niet verplicht!

  • Waar kan ik terecht als ik nog vragen heb?

    Heb je vragen over bijvoorbeeld tickets of events, of wil je om een andere reden met ons in contact komen?

    Je kunt ons altijd een DM sturen op Instagram of Facebook.

    Ook kun je mailen naar 1 van onderstaande emailadressen:

    Algemeen: info@peachevents.nl
    SEXY: sexy@peachevents.nl
    MUTE: mute@peachevents.nl
    Lekker Hollands: lekkerhollands@peachevents.nl

  •